خانما صدک چیه؟صدک۱۶بده؟

۴ پاسخ

۱۶ بد نیست دکتر من گفت لب مرز محسوب میشه و در اینده احتمال محدودیت رشد هست ، من صدک ۱۶ بودم زیاد به تغذیم اهمیت ندادم دفعه بعد رفتم سونو ۴ شده بود ، حتما چیزای مقوی بخور ، مغزیجات شیر و پروتئین

صدک یعنی مقایسه وزن جنین بین جنین های هم سن خودش بچه شما از ۸۴تا جنین کم وزن تر ‌و از ۱۵تا جنین وزنش بیشتره صدکش کمه باید لیدی میل دکترت بده

کمه باید لیدی میل بخوری

من نمی‌دونم ذره بین و از بازار دانلود کن داخلش سرچ کن همه اطلاعات و میاره برات

سوال های مرتبط

مامان قَلبَم🫀👶 مامان قَلبَم🫀👶 ۹ ماهگی
مامان آوش♥️🫀 مامان آوش♥️🫀 ۵ ماهگی
مامان حلما مامان حلما روزهای ابتدایی تولد
مامان قلقلی مامان قلقلی روزهای ابتدایی تولد
مامان گل پسرام مامان گل پسرام روزهای ابتدایی تولد
مامان 🧿🐣🧿 مامان 🧿🐣🧿 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان M.m مامان M.m ۱ ماهگی
مامان Hakan مامان Hakan ۲ ماهگی