صدک ۱۰ تا ۶۰ یا ۷۰ نرماله
صدک یه امار برای رشد بچه اش
بابای پنجاه باشه خوبه یعنی رو به تپلی بودنه زیر پنجاه یعنی وزنش کمه
صدک رشد جنینه
اگر صدک رشد پایین تر از 50 و به عنوان مثال 30 باشد، به این معنا است که در مقایسه با 100 جنین در همان هفته بارداری، جنین شما از 30 جنین دیگر بزرگتر بوده و از 70 جنین کوچکتر است
صدک مثلا تو میری سنو وزن بچت ۲۱٠٠هس توواون روز ب اون صددرصد ادمایی ک تواین هفته وروز وزنش نینیشون اندازه توبوده میگن صدک
صدک یعنی رشد بچه مال من 60درصد بود یعنی وزنش از بقیه هم سن هاش بیشتره خوبه
من 31هفته 6روز رفتم 2013+302با صدک 60درصد بود
به روش آماری رشد جنین تو سونو گفته میشه
سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.