طول سرویکست خیلی کمه،واینکه وزن نی نی یکم کمه صدک همون درصد رشد جنینته که نشون میده کمه
فک کنم طول سرویکست ۱۶شده و ب دکتر حتما نشون بده مواظب باش تا به دکتر نشون میدی
باید استراحت کنی چون طول سرویکست کمه و خطرناکه،وزن جنین هم کمه تغذیت و به سمت سالم خوری ببر،مصرف پروتئین مثل کباب گوشت و مرغ،روزی دوتا تخم مرغ،حبوبات مخصوصا جو،مغذیجات مخصوصا بادام درختی و گردو،اگه قند نداری بستنی و دلستر،حلیم و آبگوشت
یکم وزن بچه کمه و اینکه طول سرویکست ۱۶ که کمه فعلا تا بری جوابو نشون دکترت بدی سعی کن بیشتر استراحت کنی
صدک ۱۶ یعتی وزن بچه یکم کمه
بیشتر تغذیه کن لبنیات،کباب،دلستر
سرویکست رو بپا
عزیزم نشون دکترت بده
فک کنم سرویکست شده ۱۶
پیش دکتر نبردی فکرکنم وزنش کم باشه اون نارسایی دهانه رحم نوشته رو حتما پیگیری کن
سرویکس کوتاه سرکلاژ کردی ؟؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.