۶ پاسخ

صدک چیه عزیزم؟

خیلی هم عالی خداروشکر

عزیزم چن هفته رفتی ۳۰ هفته تکمیل؟

صدک خوبه عزیزم وزنش نرماله مایع هم تا ۲۰ نرماله زیادش یکم میگن زیاد میشه میگن شیرینی نخوری زیاد نمیشه ولی متاسفانه نمیشه رعایت کرد

همه چی خوبه صدک 41هست

همه چی خوبه صدک 41هست

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوان و دلوین مامان دلوان و دلوین ۱ ماهگی