مامانا بیاید آزمایش گلوکز و کشت ادرار منو بررسی کنید ببینید چجوریاست

تصویر
۵ پاسخ

عزیزم کم خونی داری
قندت ناشتا خوب بوده فقط بعدش بالاست ن خیلی البته
عفونت ادراری هم داری

ناشتا خوبه ولی دوتا مرحله بعد بالاست احتمالا دوهفته رژیم بده و ازمایش مجدد بنویسن

قند ناشتا فقط خوب بوده.

فک کنم ناشتا خوب بوده بعدش بالا رفته

اینم کشت ادرار

تصویر

سوال های مرتبط

مامان مامان 🧿معجزه خدا🧿 مامان مامان 🧿معجزه خدا🧿 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هانا🫶🏻👧🏼

🍓🌙 مامان هانا🫶🏻👧🏼 🍓🌙 ۹ ماهگی