عزیزم کم خونی داری
قندت ناشتا خوب بوده فقط بعدش بالاست ن خیلی البته
عفونت ادراری هم داری
ناشتا خوبه ولی دوتا مرحله بعد بالاست احتمالا دوهفته رژیم بده و ازمایش مجدد بنویسن
قند ناشتا فقط خوب بوده.
فک کنم ناشتا خوب بوده بعدش بالا رفته
اینم کشت ادرار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.