۴ پاسخ

دیابت داری اب دور جنین زیاد وزن بچت هم زیاد

برای من خانم باطبی انجام داد ۲۱.۶۶بود گفت یکم زیاده آزمایش قند دادم قندم خوب بود خداروشکر باز سنو دادم خوب بود خداروشکر

آب دور جنین زیاده

واسه من نزدیک ۳۰هفته یک کیلو و نیمه یعنی کمه؟

سوال های مرتبط

مامان ژاکان مامان ژاکان ۳ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آریا و آوینا مامان آریا و آوینا ۶ ماهگی
مامان آیلارخانوم 🩷 مامان آیلارخانوم 🩷 ۸ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۹ ماهگی