سونو منو ببینید

تصویر
۹ پاسخ

این سنو رو کی دادی
آخه 32هفتع 2 روز هستی

چقدرهزینه کردی برای این سونوگرافی؟بادفترچه یاآزادحساب کردی

طبیعیه عزیزم اگه موردی بوددکترت می‌گفت

همه چیز عالی فقط آب آب میوه دوغ زیاد استفاده کن

حداقل طبیعیه

خوبه که

الان دیدم گهواره میگن وزنش با وزن تولد یکی نیست😐😐😐استرس جدید

عالی

همچی عالیه عزیزم

سوال های مرتبط

fateme fateme قصد بارداری
مامان دلوان و دلوین مامان دلوان و دلوین ۱ ماهگی
مامان پسرهام🧿💙💙 مامان پسرهام🧿💙💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا روزهای ابتدایی تولد