بچه ها این سونو منو ببینید اخه چجوریه چقد اختلاف

تصویر
۲ پاسخ

منم همینه
تو تاپیکام هست
خیلی استرس دارم کلی نذر کردم
نمیدونم این وامونده اگه مهم نیست خوب برای چی دکترا میفرستن انجام بدیم
ولی فکر میکنم اون عددی که برای دورسر در نظر گرفتن براساس سر دختراست
الان هرکی و میبینم میگه مال منم دور سر بیشتره

منم دور سر بچم بزرگه 😔خداکنه مشکلی نداشته باشن

سوال های مرتبط

مامان آریا و آوینا مامان آریا و آوینا ۶ ماهگی
مامان ژاکان مامان ژاکان ۲ ماهگی
مامان فاطمه جون مامان فاطمه جون ۱۲ ماهگی
مامان دوتا سادات خانم مامان دوتا سادات خانم هفته بیستم بارداری
مامان دلوان و دلوین مامان دلوان و دلوین ۱ ماهگی