من سه تا قوطی خوردم هیچ تأثیری نداشت
من که جواب گرفتم خداروشکر
حق با دکترته . بجاش مواد غذایی طبیعی بخور . اون همش قنده بجای وزن بچه رو انگار باد کردی واس خودتم خوب نیس ... تخم مرغ آبپز روزانه بخور سینه مرغ و کباب و ماهی و حبوبات بخور . آجیل و لبنیات خیلی خوبه
انشاله که بعد زایمان متوجه نشی دکترت اشتباه کرده چون اکثر دکترا تایید میکنن و رای با اکثریته و اینکه من خودم دیابت دارم لیدی میل کم گلوکز هم هست همشون قند ندارن و اینکه نوزادا همه اوایل باد دارن و ورم پس دلیل قانع کننده ای نیست امشاله توجیح شده باشین برای خوردنش 🤓
دکتر منم اعتقادی نداره نداد بهم
دکترت کیه؟
ولی بنظرم خوبه من سه تا قوطی خوردم برم سونو اخر ببینم چقدرشده
ولی خیلیا جواب گرفتن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.