۵ پاسخ

لیدی میل برای چیه عزیزم من تازه شنیدم ازتون ؟

تو یخچال نیازی نیست. من تو آب تصفیه حل میکنم میگذارم یکم داخل یخچال که خنک بشه بعد میخورم

من طبق دستوری ک روش نوشته بود مصرف میکردم و بیرون یخچال میزاشتم

نه یخچال نزار همین بیرون بمونه ، دو پیمانه بریز تو اب جوش کمی سرد شده قاطی کن بخور یک لیوان صبح یک لیوان شب

نه جای خشک بزارش
شبا با شیر ولرم مصرف کن

سوال های مرتبط

مامان z💜💫 مامان z💜💫 روزهای ابتدایی تولد
مامان لیا و نخود مامان لیا و نخود هفته سی‌وششم بارداری
مامان ماه خانوم🌛🎀 مامان ماه خانوم🌛🎀 هفته سی‌وششم بارداری