خوب وسواس فكري داري با زمينه افسردگي منم همينحوريم دارو ميخورم خيلي بهم كمك ميكنه
عزیزم ما همه مامانا خسته ایم اما این دلیل نمیشه فکر کنیم زندگی تموم شده تو باید قوی باشی و به فکر بچتم باشی فکر منفی رو از خودت دور کن عمرت طولانی عزیزم
عزیزم منم در وضعیت شما خیلی بودم گاهی اصلا وقت ماله کردن نداشتم دوران کرونا دخترم با رعایت میرفت پسرم کوچیک همسرم ایران نبود خودم کار خونه کار بیرون و خرید وای مریض میشدن دیگه نگم براتون حتی یه بار براش پیام گذاشتم من نمیتونم پسرم ریه اش عفونت کرد دخترم درس تنها بدون کسی خانواده باید سرکارم انجام میدادم وای سه شب من اصلا نخوابیدم روز چهارم فقط گفتم من دارم بیهوش میشم ولی سخت گذشت ولی گذشت حالتو میفهمم باید برنامه ریزی کنی همین
بخدا منم همینم نمیدونم چرا اما دیوونه میشم دنیا برام مختل میشه
خدا نکنه مادر مهربون
شما فقط یه مقدار خسته ای همین
عزیزم هرچی انرژی منفی بدی بدتره که
ب چیزای خوب فکر کن ک چیزای خوب اتفاق بیفته🥰
دور از جونت عزیزم این چه حرفیهههه
من بعدزایمان اینجوری شدم فقط زارمیزدم نمیتونستم لبخند دخترم وببینم
برو دکتر دارو بده .منم وضعیتم همینه منم بیشتر وقتا دلم مرگ میخواد اینقدر که فکرم منفیه
وسواس فکری داری خواهر ببین وقتی همچین فکرایی میاد تو ذهنت چشماتو ببند به تک تک صداهایی ک اطرافت میشنوی فکر کن هرصدایی صدای کاشین شیر اب سرو صدای بچه تلویزیون باد یا هر چیز دیگه ناخوداگاه ذهنت دیگه فکر نمیکنه
یه روش دیگم دست انگشت شست و اشاره ت رو بمال به هم وقتی حواست نیست حسش نمیکنی ولی تمرکز کن روش سعی کن حسش کنی
یکی دیگم تنفس شکمیه
و روش بعدی اینه ک دراز بکشی کل بدنتو تک تک عضلاتتو شل کنی و تمام تمرکزتو بذاری رو بدنت پاهات مچ پا زانوهات کمرت شکمت سینت ک وقتی نفس میکشی تکون میخوره طرز نفس کشیدت و… اینایی ک گفتم یه سری تکنین مدیتیشنه من جون خودم مثه توام انجامش میدم باز دیدی تاثیر نداشت از تراپیست کمک بگیر احتمالا دارو میده
اردییل
کاش میشدفقط ۳روزبذارن تنهای تنهابمونم بدون هیچ مسولیتی کلاریست بشم
عزیزم این چه حرفیه.خوب باید بری پیش روانشناس
باید درمان بشی
دخترت به جز تو کسی را ندارد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.