۴ پاسخ

من دادم پاپ اسمیر ولی خونریزی یا لکه بینی نداشتم

من ۲و۳ باری انجام دادم تو هیچ‌کدوم‌ خداروشکر لکه‌بینی نداشتم

من انجام دادم ولی هیچی نشدم

من انجام دادم کلا پریودشدم😑

سوال های مرتبط