۵ پاسخ

من نداشتم اصلا

من تقریبا ۳ روز لکه بینی خیلی خفیف داشتم .البته تا چند روز طبیعیه مشکلی نداره

منم همونجا لکه اومد دیگه نیومد البته بار اول لکه نیومد این دفعه که زخم داشتم لکه اومد اونم دیگه نیومد

من تا حالا دوبار پاپ اسمیر دادم لکه نداشتم هر دوبار

من لکه نداشتم
مونده به مهارت طرف

سوال های مرتبط

مامان شکلات🍬😍 مامان شکلات🍬😍 روزهای ابتدایی تولد
منتظرم دوباره منتظرم دوباره قصد بارداری
نبات خانوم🌿 نبات خانوم🌿 قصد بارداری
فاطمه فاطمه قصد بارداری
منتظرم دوباره منتظرم دوباره قصد بارداری