من نداشتم اصلا
من تقریبا ۳ روز لکه بینی خیلی خفیف داشتم .البته تا چند روز طبیعیه مشکلی نداره
منم همونجا لکه اومد دیگه نیومد البته بار اول لکه نیومد این دفعه که زخم داشتم لکه اومد اونم دیگه نیومد
من تا حالا دوبار پاپ اسمیر دادم لکه نداشتم هر دوبار
من لکه نداشتم
مونده به مهارت طرف
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.