بی هوش😐اصلا متوجه نمیشی وکمتراز ده ثانیه اس،
منم از صحبتای بقیه فک کردم الان دکتر میخاد چ بلایی سرم بیاره
درازکشیدم روتخت معاینه بعد چند ثانیه ی حس خیلی کم نیشکون گرفتن داشتم بعد گفت تموم
بعضیا پیاز داغشو زیاد میکنن
بیهوش برای چی😂
دردی نداره که بیهوشی بخواد. یه ثانیه ست تموم میشه زود
درد نداره
ن بابا یه لحظه س
😂😂😂الان دیگ اکثر عمل ها سرپایی شده
سزارین رو بی حس میکنن بیهوش نمیکنن
پاپ اسمیر ک ی خراش کوچیکه
نه هزیزم مثل وقتی برای معاینه داخلی میری هست درد نداره که
نه عزیزم عمل قلب باز که نیست
نه عزیزم بی هوش چیه😄
اصلا جوری که فکر میکنی نیس
نه عزیزم
نه
نه...
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.