این شیافت ها برای کمر درد هم خوبن

تصویر
۹ پاسخ

اکتوژست خیلی بهتره

منم میزنم
وقتی میزنم از اینا همش نفخ میکنم 🥴

اکتوژست بهتره

من هرشب ميزارم براي كمردردودرد خيلي خوبه دردواروم ميكنه

وای بدرد نخور ترین شیاف همیناست مارکش عوض کن این مارک اصلا خوب نیست من ی کارتون استفاده کردم بوی گند میداد

اره منم همش نفخ دارم وقتی می‌زارم
الانم رحمم گرفته همش نفخه انگار

آره هم کمرتو خوب میکنه هم جای بچه رو سفت

منم کمرم درد می‌کنه می‌خوام برم خونه بزارم

منم خیلی درد داشتم زدم آروم شدم

سوال های مرتبط

مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد