اکتوژست خیلی بهتره
منم میزنم
وقتی میزنم از اینا همش نفخ میکنم 🥴
اکتوژست بهتره
من هرشب ميزارم براي كمردردودرد خيلي خوبه دردواروم ميكنه
وای بدرد نخور ترین شیاف همیناست مارکش عوض کن این مارک اصلا خوب نیست من ی کارتون استفاده کردم بوی گند میداد
اره منم همش نفخ دارم وقتی میزارم
الانم رحمم گرفته همش نفخه انگار
آره هم کمرتو خوب میکنه هم جای بچه رو سفت
منم کمرم درد میکنه میخوام برم خونه بزارم
منم خیلی درد داشتم زدم آروم شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.