۳ پاسخ

دوبرابر وزنش باید بدی

بله از ۳۷.۶ تب هست و ۳۸.۵ دیگه خطرناکه و باید سریع تبش رو پایین بیارین

داخل خود بروشور پاراکید زده به ازای هر کیلو چند سی سی بدیم

سوال های مرتبط

مامان HAMiN..🩵👼🏻 مامان HAMiN..🩵👼🏻 ۱۴ ماهگی