۵ پاسخ

یک سی سی ۲۵ قطره ست

۱۶ قطره بده

ن نده دیگه

ن بالا آورده لازم نیس دوباره بدی

يك سي سي تقريبن ميشه بيست قطره ، مشكلي نيست ٢٠ قطره هم يدي اگر تب اش بالاست، كلا استامينوفن يه ذره معده شون رو اذيت هم ميكنه

سوال های مرتبط

مامان رادمان🤎 مامان رادمان🤎 ۹ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۵ ماهگی