تب دندون چطوریه.

۳ پاسخ

دختر من کف دست و پاهاش داغ میشد فقط
تب دندون خطرناک نیست

معمولا پشت سرشون بیشتر گرمه و بدنشون به اون صورت تب بالایی نمیکنه

تب دندون معمولا بیشتر از 38نمیشه و راحت پایین میاد مثلا با همون پاراکید کنترل میشه
اگر تب خیلی بالا باشه و سخت کنترل بشه نشونه عفونت تو بدن...

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱ سالگی
مامان هیلدا مامان هیلدا ۱ سالگی
مامان گل پسرم مامان گل پسرم ۱۷ ماهگی