۲ پاسخ

این ماهم رفتم پییشش گفتم اگه نتیجه نگیرم میخام برم پیش نازیلا تسبیحی خوبه به نظرت؟؟

سلام عزیزم ولا من زیر نظر دکتر غفار زاده ام 3ماهه اقدام کردم سنو رحم تخمدانم دادم هیچ مشکلی ندارم همه چیم نرمالع

سوال های مرتبط