سلام خانما وزن ۳۰هفته ۱۸۰۰خوبه؟؟؟؟؟؟

۸ پاسخ

عالی زیادم هس

اره خوبه واسه من ۳۲ هفته دوکیلو۹۰گرم بودن

تپلی مپلیه😂

اره ماشالله عالیه و زیاده

عالیه منم ۳۱هفته۱۹۰۰بود

عالللی

چی میخوری؟

عالی
من ۳۲ هفته ۱۸۰۰ بود

سوال های مرتبط

مامان آیماه🍓 مامان آیماه🍓 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آرسام مامان آرسام ۶ ماهگی
مامان یلدا ونیلا مامان یلدا ونیلا هفته سی‌وششم بارداری
مامان نبات🥹❤️ مامان نبات🥹❤️ ۱ ماهگی
مامان رادین جونی مامان رادین جونی ۱ ماهگی