خانوما تو۳۱هفته وزن ۱۸۰۰خوبه؟

۹ پاسخ

عالیه من 32هفته 1650بود

آره عزیزم مال منم 32هفته 1650بود

خیلی خوبه من ۳۱ دقیق ۱۶۲۰ بود

چی میخوری

عالیه بابا مال من ۱۵۰۰ بود

آره عالیه من 1300 بود

اره عالیه ان شاالله بسلامتی بغلش کنی

اره بابا من ۳۱ هفته رفتم ۱۷۰۰ بود دکتر گفت عالیه
در اصل باید ۱۵۰۰ باشه حالت نرمال

آره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آرسام مامان آرسام ۶ ماهگی
مامان گلپسرا و گلدختر مامان گلپسرا و گلدختر ۱ ماهگی
مامان یلدا ونیلا مامان یلدا ونیلا هفته سی‌وششم بارداری
مامان نبات🥹❤️ مامان نبات🥹❤️ ۱ ماهگی
مامان deniz balam🩷 مامان deniz balam🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان رادین جونی مامان رادین جونی ۱ ماهگی