خانما ۳۱ هفته و ۴ روز وزن ۱۸۰۰خوبه؟

۵ پاسخ

عالیه عزیزم

اره خبه من 30 هفته وزنش 1940 بود

آره عزیزم خوبه
من ۳۱هفته رفتم ۱۴۳۴بود

چی خوردی جنین انقدر خوب وزن گرفته

آره خوبه یکی از دوستام 1400بود

سوال های مرتبط

مامان رادین جونی مامان رادین جونی ۱ ماهگی
مامان نلا💓 مامان نلا💓 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آرسام مامان آرسام ۶ ماهگی
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۴ ماهگی
مامان ارسلان🌊 مامان ارسلان🌊 روزهای ابتدایی تولد
مامان نبات🥹❤️ مامان نبات🥹❤️ ۱ ماهگی
مامان گلپسرا و گلدختر مامان گلپسرا و گلدختر ۱ ماهگی
مامان 🤍معجزه خدا🤍 مامان 🤍معجزه خدا🤍 ۱۱ ماهگی