۱۶ پاسخ

کاش امنیت داشته باشیم با همینم عشق میکنیم..دلخوشی چیزای ساده و کوچیکه. اما با این جنگ فعلا جرات از خونه بیرون رفتن هم نیست حتی اگه همه چیزو بیرون رایگان بدن

باز خوبه همینم میدن بهتون ماکه جزوش نیستیم کلا نمیدن

کدوم بانک ابجی

چ بانکی؟

نمیدونم بخندم یا گریه کنم ....

مگه چند سهامت که این کم داده من 522 داد سهامم 500 ای هس

باز خوبه به من 241 دادن

برای منم ۵۲۲تومن ریختن

عزیزم کدوم بانکی

وضعت خوب شد دیگه

عه ریختن ما ک فعلا خبری نیست
گفتن پنجشنبه ک

چه بریز به پاشی میکنه دولت
برو طلا بخر😑🤣

برو ترکیه مسافرت

واای حالا چکارش بکنی این همه پولو😔🤣

خخخ دستشون درد نکنه چه دست و دلباز

کدوم بانک

سوال های مرتبط

مامان 🤍Delvin❤️ مامان 🤍Delvin❤️ ۲ سالگی