مامانا برای چکاپ ۱ سالگی نیازه بچه ناشتا باشه؟

۱۱ پاسخ

عزیزم از کجای هفده شهریور گرفتی بیلر رو

به من گفتن ناشتا باشه
دخترم ولی چون خواب بود و بدخواب شده بود شیر خواست دادمش تقریبا یکساعت قبل ازمایش

ولا دکتر به ما گفت ۴ ساعت شیر و غذا نخورد و بشدت سخت بود

۲ساعت شیر نخوره بهتره. ولی ناشتایی نداره. حتما ببر چکاپ مهمی هست

نمیشه نبری چجوری خون میگیرن آخه اینا نمیمونن

نه گلم نیازی نیست

نه من امشب بردم نیاز نیس ولی بمیرم برا بچم خعلی گریه کرد قلبم آتیش گرفت از دستا کوچیکش خون گرفتن

نه

نه فقط کم خونی دکتر دخترم گفت تازه امروز بردم پیشش

نه نیازی نیست

نه نیاز نیس

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل💕👩‍🍼 مامان ابوالفضل💕👩‍🍼 ۱۵ ماهگی