سلام خوردن نارگیل به همراه آبش بد نیست ؟؟؟

۶ پاسخ

اتفاقا خیلیم خوبه من از اول بارداری دارم میخورم دکترمم گفت حتی

خیلیییی بده نکنه بخوریااا

سلام ، من ک یه بار خوردم چیزی نشد ، ولی خیلیییی گرم‌و چربه

شاید به یکی بسازه به یکی نسازه

نه عالیه

من خوردم خوبه ها ولی چربیش بالای منو خیلی اذیت کرد

سوال های مرتبط

مامان پسرم جوجو ممد مامان پسرم جوجو ممد هفته سی‌ام بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته شانزدهم بارداری
مامان هلنا و محمدحامی مامان هلنا و محمدحامی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندقی مامان فندقی هفته سی‌وششم بارداری