۴ پاسخ

خیلی خوبه شورتی
ولس پسرم به مای بیبی حساسیت نشون داد متاسفانه نتونستم ببندم براش
مارک مای بیبی خریده بودم

به پوشک معمولی چه فرقی دارن اینا ؟؟

مای بیبی و کوکومی من دیدم
از سایز ۴ هست

پوشک شورتیا خوبن؟؟تا حالا امتحان کردی؟؟من شوهرم سایز۵خریده یه بسته ولی هنوز استفاده نکردم چون شماره چهار میبندم فعلأ

سوال های مرتبط

مامان میران 🐣 مامان میران 🐣 ۱ سالگی