عزیزم ویتامین دی خیلی پایینه و قند ناشتات هم بالاس برای بارداری
حتما باید به دکترت نشون بدی آزمایش رو تا برات دارو تجویز کنه و رژیم غذایی بهت بده
و این؟
دی خیلی پایینه
قند هم داری
لب مرزه باید رعایت به
نرمال فقط ویتامین دی کمه اونم دکتر نشون بدی میگه که هفته ای یه دونه دوز ۵۰ بعد کمکم دو هفته یکی
این هست
د3 پایین
تیروئید خوبه ولی ویتامین دی کمه ک هرشب باید ۱۰۰۰ بخوری دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.