۷ پاسخ

عزیزم ویتامین دی خیلی پایینه و قند ناشتات هم بالاس برای بارداری
حتما باید به دکترت نشون بدی آزمایش رو تا برات دارو تجویز کنه و رژیم غذایی بهت بده

و این؟

تصویر

دی خیلی پایینه
قند هم داری
لب مرزه باید رعایت ب‌ه

نرمال فقط ویتامین دی کمه اونم دکتر نشون بدی میگه که هفته ای یه دونه دوز ۵۰ بعد کم‌کم دو هفته یکی

این هست

تصویر

د3 پایین

تیروئید خوبه ولی ویتامین دی کمه ک هرشب باید ۱۰۰۰ بخوری دیگه

سوال های مرتبط

مامان پسته مامان پسته هفته نهم بارداری
مامان پناه💞 مامان پناه💞 هفته بیستم بارداری
مامان دخملیم💕🩷🎀🐣 مامان دخملیم💕🩷🎀🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ابوالفضل🩵 مامان ابوالفضل🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان اسرا خانوم مامان اسرا خانوم هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ونهم بارداری