۱۳ پاسخ

بروجرد با کدملی175،آزاد 235
سهمیه رو کردن ماهی چهاردونه🤦🏻‍♀️

شاید خدا کرد باافزایش قیمت شیرها داروخونه هاپولدار شدن😂خریدم ۳۵۰ 😒

من دیشب باکدملی۲۸۰گرفتم

خیییلی لعنت بهشون ۲۲۰گرفتم با کدملی

دیشب من‌خریدم ۲۸۰ ازاد

خب کارخونه ای امروز زدن تویکی شهرا
حدس میزدم گرون کنن🫤
وای زندگی سخت مبشهععع

آره خیلی گرون شده

شهرما ۲۱۰ ازاد

خواهر به چیز بگو که گرون نشده

۴تا میدن ببلاک ۳۰۰

من دو روز قبل نان گرفتم آزاد 240

من اینقدر امروز گشتم تا تونستم ببلاک ۳ پیدا کنم شده ۲۸۰ تومن

من نان میگیرم ۲۳۴

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۱ سالگی
مامان پناه مامان پناه ۱ سالگی
مامان ماهدوماهانم مامان ماهدوماهانم ۱۷ ماهگی
مامان 🐼پانداکوچولو🩵 مامان 🐼پانداکوچولو🩵 ۱۷ ماهگی
مامان رادین👼🏻💙 مامان رادین👼🏻💙 ۱ سالگی