سلام مادرا. کسی ب بچش قرص نکسوم داده؟

۳ پاسخ

من به دخترم دارم‌میدم نکسیوم ۲۰

اره من هر کاااری کردم نخورددددد هر کارییییییب حتی خورد همونو بالا اورد

واسه چی خوبه

سوال های مرتبط

مامان مامان ماهلین مامان مامان ماهلین ۶ ماهگی
مامان رایبد🚗 مامان رایبد🚗 ۱۴ ماهگی
مامان لیمو🍋 مامان لیمو🍋 ۱ سالگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی