نه من روزی دوتا میخورم وزن بچمم دکتر گفت عالیه
من از یه دکتر خیلی معرف تو تهران. شنیدم. ک داروهای قند از جفت رد میشه. اما انسولین نه
منم روزی دوتا میخورم
من روزی سه تا میخوردم صدک رشد بچم از ۲۶ اومد ۵ و iugr شد
همش از چشم متفورمین میبینم
اگر ایراد داشت ک ب مامانا نمیدادن🥲
کی اینو میگه؟😐اگه بد بود که دکتر نمیداد
ایشالا ک درست نباشه من دارم روزی دوتا میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.