۷ پاسخ

نه من روزی دوتا میخورم وزن بچمم دکتر گفت عالیه

من از یه دکتر خیلی معرف تو تهران. شنیدم. ک داروهای قند از جفت رد میشه. اما انسولین نه

منم روزی دوتا میخورم

من روزی سه تا می‌خوردم صدک رشد بچم از ۲۶ اومد ۵ و iugr شد
همش از چشم متفورمین میبینم

اگر ایراد داشت ک ب مامانا نمیدادن🥲

کی اینو میگه؟😐اگه بد بود که دکتر نمیداد

ایشالا ک درست نباشه من دارم روزی دوتا میخورم

سوال های مرتبط

مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۱۰ ماهگی
مامان لیاناوامیراصلان مامان لیاناوامیراصلان ۹ ماهگی