۳ پاسخ

دستگاه بخور سرد براش روشن کنید دستگاه بخور گرم‌هم خوبه بذارید روشن باشه خیلی مهمه که دماغشو خالی کنید من با فینگیر نمیومد بیرون با موچین کوچولو داشتم آروم میوردمشون بیرون قطره ی رینو سالتین هم میگفتن ۴ ساعتی یا ۸ ساعتی ۱ قطره استفاده کنم

بخور بزار
احتنالا مال رفلاکس پنهانه

ببر دکتر ممکنه از رفلاکس باشه
قطره رو هم مرتب بریز هیچ ضرری نداره
هر دو ساعت

سوال های مرتبط