۱۶ پاسخ

اما این مشکل کل کشوره مربوط ی یک شهر منطقه نیست ک

من بخاطر اینکه بچه فردا نگه تو ابن وضع چرا منو اوردین کلا آیودی گذاشتم
راحت و اسوده

دکتر نمیرم من بمونه برا بعده عید ولی
اگه منتظره جنگ باشیم که تموم شه واقعا دیه باید قیدشو بزنیم
چون گرونی میشه هی جنگ میشه هی آشوب میشع

ولکن بابا جنگ ب ماچ خودشون عین خیالشون نیست دارن با پولشون کیف میکنن منم خودم اقدامم ولی باز آدمه دادم چکار کنیم بخدا جنگ تموم نمیشه ایران شره تا وقتی خدا خودش جوری تمومش کنه

متاسفانه من

عشقم سیلم بیاد اقداممو میکنم😎

وای من میخواستم برم ای وی اف از یطرفم نرم شوهرم هی بدتر میشه میترسم دیگ اسپرم نداشته باشه

من اردیبهشت تصمیم گرفتم بعد اون جنگه اولی کلا منصرف شدم....

من،آبان سقط داشتم قرار بود این ماه اقدام کنم ولی کنسل شد

من😑😑

من عزیزم

من
مثلا این ماه میخواستم برای اولین بار اقدام کنم ولی دست نگه داشتم🫠

ما سمت کردان هستیم اوضاع خیلی بد نیست ارومه

من 😬😬😬

منم اقدامم ولی چون چندین ماهه نمیشه جلوگیری هم نمیکنم😑🤦🏼‍♀️

من هستم🙌

سوال های مرتبط

مامان 🩷asma🩷 مامان 🩷asma🩷 ۲ ماهگی