۴ پاسخ

من تنبلی دارم اصلا قصد بارداری هم نداشتم بعد عقدم همیشه پریودم عقب می‌افتاد،
خودمونم فست‌فودی داشتیم و خلاصه کلی تپل شده بودیم تصمیم گرفتیم لاغر شیم شوهرم رفت باشگاه منم باهاش رژیم و شروع کردم و همون ماه اول ناخواسته باردار شدم😅😂

من تو اصلاح سبکم ولی باردار نشدم فعلا ولی در کل زندگی سالم ضرر نداره که

مثلا ساعت خواب توی اصلاح سبک مهمه..

تحت نظر دکتر متخصص طب سنتی بودم
البته قصدم بارداری نبود .. رحمم سرد بود و اضافه وزن داشتم ..
ولی مثل اینکه خیلی دیگه خوب عمل کرد برام یهو حامله شدم..


من طب سوزنی و بادکش میرفتم ...
و یه سری رژیم های مخصوص داده بود

سوال های مرتبط