خانمها شما چطور بچه میخوابونید؟

۸ پاسخ

من که اومدم گهواره طرح قدیمی تو اتاق بستم براکولیک وگریه بچه عالیه
اول یه سیرشیرش میدم بعدعوضش میکنم توگهواره ایقد تاب اش میدم دیگه بیهوش میشه ورش میدارم میزارمش تو جاش

بازنخوابه صدا سشوار براش میزارم اوکیه
خیلی برام جوابه توپ جیم بالم هم زمانی دلدرد وکولیک داره تو بغلم میگیرم میشینم روتوپ بالا پایین میشم هم آروم میگیره هم میخوابه

تو نانو با صدای سشوار جاروبرقی

تو پتو😂

گاهی رو پا گاهی زیر شیر خودش خواب میره

میندارم رو پام لالایی میخونم

من با شیر خودم و صدای سشوار و

تو‌ پتو😫

سوال های مرتبط

مامان لنا مامان لنا ۱۷ ماهگی