۹ پاسخ

اره با اب درست کن اخرش که از دما افتاد شیر خودتو اضافه کن بده بخوره

از ۴ ماهگی

من دخترم رو از ۵ماه و ده روزش بود شروع کردم شمام شروع کن

بله شروع کن

من چند روزی میشه که فرنی میدم اندازه یه قاشق چای خور

من الان 5 روز که شروع کردم دکتر گفت 4 ماهش تموم شد بهش بده

اره عزیزم کم کم شروع کن بده

من از ۵ ماهگی دادم کم کم روزی یه قاشق و‌دو‌قاشق

فک کنم بتونی شروع کنی

سوال های مرتبط

مامان ❤️بچهام ❤️ مامان ❤️بچهام ❤️ ۱ سالگی