خب اگه انقباض داشته باشی سریع به دکترت میگی تاریخو میندازه جلوتر
دکترتون کیه ؟
هزینه شو چقد گف اختیاری؟
اگه دردت گرفت زودتر عمل میکنه دیگه؟
سزارینی؟ ایشالا دردت نمیگیره
باید تاریخ نمیزدداخل نامه منم امروزنامه سزارین دادبدون تاریخ
منم گفت 39هفته ولی درددارم امشب خیلی 37هفته دوروزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.