فردا تست بزنم یا نه یعنی عفونت یا بارداریه🥺🥺🥺

۳ پاسخ

چيشد عزيزم تست زدي؟

من ۱۰روزپریودیم عقب افتاده سه تابیبی زدم منفی بود امروزم رفتم ازمایش دادم خیالموراحت کردم اونم منفی بود..حالامیخام برم پاپ اسمیرببینم عفونته چیه..البته شیرخودمومیدم میگن طبیعیه

چ علائمي مگ داري

سوال های مرتبط

مامان ماه کوچولو☺️🩷 مامان ماه کوچولو☺️🩷 ۱ سالگی