۵ پاسخ

من احساس میکنم روغن زیتون میزنم بدترش میکنه هم ترک هم خارششو😑

نخارون خط میفته من ی شب خاروندم فرداش همه خط افتاده بود

نخارون اصلا ، پوستت داره ترک میخوره که خارش گرفتی
با روغن زیتون چربش کن

روغن زیتون ماساژکوچولوبده نخاروندکه بدترمیش وپوست داره بازمیش طبیعی عزیز

داره خط میوفته نخارون اصلا.با روغن زیتون و این روغنهای طبیعی چرب نگهش دار

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی