۶ پاسخ

امروز از صبح اروم من کرجم

شب کرمانشاه و زدن دو جا رو صداش خیلی بد بود

تبریزم ده دقیقه پیش صدای انفجار اومد

فعلا که آرومه خدا رو شکر

ارومه خداروشکر

چندجا رو زدن صدا میاد استرس داریم😔

سوال های مرتبط

مامان آیسان مرامی مامان آیسان مرامی ۱۶ ماهگی