اسپرین دوتا میخورم گفت ۳۶ هفته شدی یکیش کن
۳۷ هفته هم قطع کن
آسپرین فقط میخوردم اونم چندروزی هست گفته نخورم دیگه
۳۶هفته گف
من ۳۵ هفته و۶ روز قط کردم
من ۳۶هفته قط کردم بجاش هپارین داد زدم
اسپرین ۳هفتس قط کرده ولی انوکسا گفت اگه طبیعی میخای ۳۶قط کن نه سزارین بشی باید تا اخر استفاده کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.