انوکسا و اسپرین رو از چه هفته ای دکترتون قطع کرد؟

۵ پاسخ

اسپرین دوتا میخورم گفت ۳۶ هفته شدی یکیش کن
۳۷ هفته هم قطع کن

آسپرین فقط میخوردم اونم چندروزی هست گفته نخورم دیگه

۳۶هفته گف
من ۳۵ هفته و۶ روز قط کردم

من ۳۶هفته قط کردم بجاش هپارین داد زدم

اسپرین ۳هفتس قط کرده ولی انوکسا گفت اگه طبیعی میخای ۳۶قط کن نه سزارین بشی باید تا اخر استفاده کنی

سوال های مرتبط