من که سزارین کردم تو این شرایط که مجبور شدم بعد عمل مسافرت برم و اینور اونور بشم بازم زیاد اذیت نشدم
سزارین راحت تره اصولا
سزارین واقعاخوبه
سزارین فقط برو
سزارین کن طبیعی خیییلی سخته دردش من کشیدم وحشتناک بود
کرم درونه
من با اینکه اذیت هم شدم ولی همچنان اگه صد بار دیگه هم برگردم عقب بازم سزارین انتخاب میکنم، چون هم کمکی داشتم که خیلی بهم فشار نیاد هم اینکه اصلا نمیتونستم تحمل کنم توی طبیعی بخیه بخورم؛ طبیعی یه بدی خیلی بدی که داره اینه که اصلاااا نباید بذاری یبوست بگیری چون دیگه کارت تمومه هم خیلی اذیت میشی هم بخیههات باز میشن و دردسر مجدد بخیه کردن رو داری
سزارین تنها بدیش اینه که دیر رو پا میشی که حتی اینم بستگی داره، من کلی آدم دیدم که با اینکه طبیعی زایمان کردن ولی دو هفته طول کشیده خوب بشن
😂😂 من با اینکه بچه اولمه و بار اول نمیتونم به این فکر کنم چون اصلا نمیتونم طبیعی بیارم به خاطر شرایطم سزارین اجباری هستمممممم
نمیدونم هرموقع درمونشوپیداکردی به منم بگو😑مخصوصاتواین شرایطی که پیش اومده آدم میمونه کدوم بهتره،وبدترازاون حرفای بقیه که به عقیده من اصلانبایدبهشون توجه کنی هرچی که به دلت اومده اونوانجام بده.
شما دیگه هفته های آخری و شک داری
من از الان شک دارم نمیدونم چیکار کنم
دقیقا
هرکدوم یه جور سخته🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.