اونایی که ندارن حال کنید چون داشتنش سنگینی داره
خب این چیش بده نداشتن شکم که خوبه مهم وزن و رشد بچه هست
خوبه که منو هر کسی میبینه فک میکنه ماه آخرم 🤦
اونایی که دختر دارن دیرتر شکمشون میاد جلو چون بیشتر پهلو در میارن اما اونایی که پسر دارن شکمشون زودتر میاد جلو وتیزه
خوش بحالت گلم شکم من انگار ۹ماهه😅🥲😬
منم ندارم
بچه تو پهلوهاته
منم همینم عزیزم میگن کم کم بالا میاد
عیبی نداره منم شکمم کوچیکه
خیلی خوبه که
منم همین طور بودم ۷ به بعد یهو دراومد
منم تو هفتم ندارم اصلا
اشکال نداره.در میاری کم کم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.