من شیش ماه هستم ولی شکم ندارم

۱۳ پاسخ

اونایی که ندارن حال کنید چون داشتنش سنگینی داره

خب این چیش بده نداشتن شکم که خوبه مهم وزن و رشد بچه هست

خوبه که منو هر کسی میبینه فک می‌کنه ماه آخرم 🤦

اونایی که دختر دارن دیرتر شکمشون میاد جلو چون بیشتر پهلو در میارن اما اونایی که پسر دارن شکمشون زودتر میاد جلو وتیزه

خوش بحالت گلم شکم من انگار ۹ماهه😅🥲😬

منم ندارم

بچه تو پهلوهاته

منم همینم عزیزم میگن کم کم بالا میاد

عیبی نداره منم شکمم کوچیکه

خیلی خوبه که

منم همین طور بودم ۷ به بعد یهو دراومد

منم تو هفتم ندارم اصلا

اشکال نداره.در میاری کم کم

سوال های مرتبط

مامان رکسانا 🎀🍒 مامان رکسانا 🎀🍒 هفته سی‌وسوم بارداری