تو این حالت دراز بکشم خطر ناک نیست البته تکیه دادم !؟

تصویر
۱۴ پاسخ

بچع ها امروزرفتم سونوگرافی یه خانمی بندناف بچش دورگلوش یه دورخورده بود رعایت کنید

زیادی خوب نیست من چند ثانیه این طوری دراز میکشم خیلی حرکت بچه ام زیاد میشه شاید بده که حرکتش زیاد میشه

وای منم کارمه اینجوری بشینم ،اینحوری ک می‌شینم بچم حرکاتش بیشتر خیلی لگداش محکم

ن فقط دوماه اخر مهمه ک به کمر دراز نکشی

لباست کوتاهه یا خودت دادی بالا؟

ناخن میزاری گلم دکترت منع نکرده

وای منم بیشتر وقتا رو مبل همینجورم

منم خیلی دوست دارم این مدلی بخوابم ولی می گن بده بعدشم کمر درد میشم بازم بپرسید

۲۶هفته که شدی قشنگ ترک میخوره 🫡

علت استراحتت چیه؟

واى بچه اولته اينقدرشكم دارى من نصف شماهم ندارم

منم کلا این حالتم روی مبل🤭🤭

منم دائم اینجور میشینم

شیکمشووو😍🥹

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچلو🥺 مامان مامان کوچلو🥺 ۱۰ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دخترم💕 مامان دخترم💕 هفته بیست‌ونهم بارداری