خانما یبوست دارم اذیت میشم برا بچه خطر ناک نیست ؟

۵ پاسخ

زور زدن خطرناک تره
انجیر و الو شب خیسبده صبح ناشتا بخور بدش یکم اب ولرم بخور
مایعات زیاد بخور شیر بخور
تو غذا هات یا سالادت روغن زیتون بریز
رفع نشد ب دکترت بگو برات شربت بنویسه

اگر لاکسی ژل تو بارداری ضرر ندارع بخور

ب دکترت بگو حتما دارو من شربت داد بهم‌دکترم هر چند‌روزی ی بار میخورم تا راحت باشم

اره عزیزم سعی کن چیزهایی که باعث میشن معدت تحریک بشن وکار کنن رو استفاده کنی

اره فشار بهش میاد حتما به دکترت بگو دارو بهت بده

سوال های مرتبط

مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری