برای یکی ۲ ماه اول اگر گرفتی فکر میکنم زیادم هست
مبارک باشه کافیه عزیزم
انگار بیشتر اندازه ۶ ماه ب بعدشن برا ۶ ماه اول اصن نگرفتی انگار
ن بازم بگیر
زیاده من کلن سایز ۰ ...۳ تا گرفتم وسایز ۱ ...۴ تا گرفتم همین
مبارکش باشه اره عزیزم کافیه برای سه ماهه اولش گرفتی دیگه
ای جان😍کافیه
کافیه عزیزم مبارک باشه🥰😍
اره کافیه بچه تو ماه های اول زود لباسا کوچیک میشه براش
بیشتر سایز 2 و 3 بگیر گلم تا 1 سال استفاده میکنه
مبارکش باشه دست مادرت درد نکنه
به نظر من لباس یکی دوماه اول و نوزادیش خیلی کمه چون اکثرا بزرگن
سایز یک و دو و صفر حداقل از هرکدوم سه دست بگیر خونگی
زیادم هس دختر
ماشالا چقدددد زیاد من اینقدری نخریدمم
اره بابا زیاده بعد دنیااومدنش هرماه میخری بازم
مادرت بمیره دختر من هنوز هیچی نداره
برای دوماه کافیه بچه ها خیلی زود بزرگ میشن
اره عزیزم کافیه تازه چون نمیدونی بچت تپله یا نه شاید هر کدوم ی بار بیشتر تنش نشه پس همنقدر کافیه ایشاالله دنیا اومد همون موقعه میخری ک اندازش باشه
خوبه ماشالله عزیزم بسه دیگه نگیر چون بچه ماه به ماه بزرگ میشه نمیدونی بعضی هاشو شاید یبار بپوشونی بعدا ایشالا براش میگیری
من برای ماه اول تنها یه چند دست گرفتم که بزرگتر شد باز بهتره سایزشو میدونم براش خرید میکنم..
خیلی کمه
لباس خونگی کم گرفتی مثلا ۲ الی ۳ دست باید بگیری دباره
عزیزم😍😍😍مبارکش باشه
بنظرم کافیه، دیگه بقیه رو بذار بعد دنیا اومدنش براساس جثه و رشدش براش بخر
البته اگر ما مامانا بتونیم جلو خودمونو تو خرید برای نی نیا بگیریم😅😅
آره بچه ها زود رشد میکنن همینا رو هم یکی دوبار بیشتر نمیتونی بپوشی
آره عزیزم فعلا کافیه بزرگ تر شد باز میخری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.