۱۵ پاسخ

جلو دکمه یا به اصطلاح مانتویی براش حتما بزار راحت تر پوشیده میشه

ببین کلا لباس جلو دکمه (مانتویی) راحت ترین انتخاب واسه بچه
بخصوص نوزادی که هنوز بند ناف داره

من سه تیکه گذاشته بودم واسش
(مانتویی ، شلوار ، زیردکمه استین کوتاه)
دو تا از این سه تیکه ها گذاشتم و سرهمی

که همین سه تیکه رو تنش کردن

بعد دقت کن لباساش اگر جلو دکمه نیست ، حتما حتما سر یقه شون باز بشه ،
بخصوص این یقه های دراپه عالیه

سرهمی رو که مامانم گفت نه ، بچه موقع پوشک عوض کردن اذیت میشه ، همون سه تیکه ها رو استفاده کردیم

البته کلاه و جوراب و دستکش هم برده بودم ،
دستکش خوبم نیس ، ولی ناخن هاش خیلی تیز بود ، چندجای صورتشو زخم کرد مجبوری دستش کردیم

لباس نخ پنبه بگیر که راحت کش میاد و تنش میشه
اذیتش هم نمیکنه ، عرق هم نمیکنه
تا چند ماه هم راحت سایز میشه بخاطر کش اومدن و راحتی بچه توش
و حتما هم سر یقه هاشون باز بشن

دو دست بلوز شلوار کافیه

این لباسو چند خریدی؟

جلوشون باید دکمه داشته باشن

من رفتم بیمارستان کلاس امادگی گفتن یه تاپ و دو دست پیراهن و شلوار دو دست جوراب و دستکش و کلاه بد برا سرهمی گفتن بهتره نزاری چون ممکنه موقع ای ک تنش کنن لگن بچه آسیب ببینه گفتن چون باید پاشو خم کنیم بذ تنش بشه

این همه خیلیه عزیزم کلا دوتا شلوار بزار دوتا آستین بلندکه یکیش جلو دکمه ببر و یه رکابی و زیر پوش کافیه

دو دست بلوز شلوار کافیه با یه رکابی و شورت هم بردار با جوراب و کلاه و دستکش

اره عزيزم همينا خوبه دو دست ببري كافيه
مبارك باشه در ضمن بند ناف نه حس داره نه درد . منم مثل همين تن دخترم كردن

اینم آخری نیازی هست انقدبردم یا کمه بازم ببرم؟

تصویر

امروز ماما بهم گفت اصلا سرهمی نیاری
لباس خیلی خوب و خوشگل موشگلم نیاری😄
چون ک قولت نمیدیم تمیزبمونه
مایع ورنیکس خون کثیفی و....
دستکش و جوراب حتما
کلاه چندتا ک بچه عرق کرد سریع عوضش کنی

اینم هست

تصویر

برای داخل بیمارستان همینا بسه یکی خودشون میپوشن یکیم نهایت شما. من یدونه سرهمی شیک هم میخوام بگیرم برای موقع اومدن به خونه اونو بپوشه

اینارو ببینید

تصویر

باید لباس دکمه ای بزاری بخاطرنافش

سوال های مرتبط

مامان ❤️‍🔥 مامان ❤️‍🔥 ۱۰ ماهگی
مامان ایلیا💙🤰 مامان ایلیا💙🤰 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان علیراد🐣🩵 مامان علیراد🐣🩵 ۲ ماهگی