۱۵ پاسخ

دختر منم همینه طبیعیه عزیزم
حالا آرد واینا نه چون تمیز کاریش سخته 😅ولی حبوبات ماکارونی و...همش پخش آشپزخونه اس کیف میکنه منم میزارم راحت بازیش رو بکنه بعد جمع میکنم گناه دارن بچه ها تو این وضعیت بیرون که نمیتونیم ببریم پس توخونه آزادی بدیم بهشون ،من فقط کار خطرناک کردنی جلوش رو میگیرم دیگه بقیه خونه دراختیار خانومه سخت نمیگیرم

باز پسرای من گیر دادن به یه دوچرخه پلاستیکی
بزرگه کلاس سومه با بچه 2 ساله لج میکنه. دوچرخه رو برمیداره هرچی کوچیکه گریه میکنه نمیده بهش😒

مام همینطوریم خواهر
اصلا یجا بند نمیشه هر چی میخریم فقط برا چن دقیقس
همش گیر داده به وسایل خونه😂😂😂

من خوراکی ها رو نمی‌زارم دم دستش تو کابینت‌های بالا چیدم کابینت ظرفهای مهمونم درشو با نخ بستم ولی بقیه کابینتهامو می‌ریزه همه رو بیرون تا 3سالکی طبیعیه کنجکاویاشون

بلههههه😬😂😂

نگران نباش مال ماام همینه 🥴

وایییی پسر منم دنبای اسباب بازی خریدم براش ۲۴ ساعت تو آشپزخونه هست همه کابینت ها رو‌میریزه دور اونا هست یا دور میز ارایشم اصن چ‌کنیم 🤣

دختر من از صبح گریه گریه که منو بزار تو کالسکه عروسکم باور کن ۱ ساعت بخاطر اون گریه کرد اخر سر گذاشتمش دیگه🤦‍♀️

پسر‌ من خیلی حرف گوش میده به هرچی بگم دست نزن نمیزنه بیشترم با اسباب بازی های خودش مشغول میشه خونه کسی ام بریم اصلا خرابکاری نمیکنه

پسر منم همیشه کارای خطرناک همرو می‌ریزه ولی با هیچی بازی نمیکنه یعنی آشپزی میکنی گاز ور می‌ره دست میزنه رو صندلی پنجره باز می‌کنه

پسر من قابلمه.قاشق.درای قابلمه.وسایل خوردو خوراک غذایی.اینا وسایل بازیشه

بله یه جا بند نمیشه

دختر منکه فقط با اعصاب من بازی میکنه😵‍💫🫨

پسرا همینطورن اکثرا

بخاطر هوش بالا است

سوال های مرتبط