کاش منم لاغر میشدم 😭
البته بگم فقط دوتا سینه گنده دارم 🤣🤣🤣
دقیقا منم مثل شما همش غصه میخورم خیلی لاغر شدم
اینقدم اطرافیان بهم میگن که اصن دوست ندارم ببینن منو
هوووف
والا بچه های منم شیرخشکی هستن شدم چوب خشک تمام گونه هام ریخته 😕🫢 وای به شما که بخاطر شیر پرهیز غذایی داری
البته من دست تنها دوقلوهامو بزرگ میکنم شبانه روز خودم نگهشون میدارم و واقعا تو جنب و جوش هستم غذا میخورم برای بقا 🤭😁😆
من شدم ۵۶ . قبل بارداری ۶۴ بودم خیلی داغون شدم موهام به شدت میریزه عصبی شدم پادردم دارم از مامانمم دورم خیلی دست تنهام الانم که اوضاع اینطوری شده خدا به دادمون برسه😞
وزن تو آرزوی منه 🥹🥹🥹منم شیر خودم و میدم فقط
آرزوم اینه وزنم ۵۹ بشه😭😭😭
غذا زیاد نمیخوری؟ من بشدت اشتهام زیاده و میل شدید به شیرینی جات دارم🥺
داشتم به این فکر میکردم که من امروز دلم گرفته بود ک چقدر چاق شدم. شما اینطوری
بخدا باید خداروشکر کنی😅😅😅
منم همینم هر کارم میکنم لاغر تر میشم
من چاقم ولی صورتم به شدت لاغر و افتاده شده
واییی منم خیلی لاغر شدم کلا اضافه وزن نداشتم
الان فقط ۴کیلو مونده ب وزن قبل بارداری برسم
البته شکمم تخت نشده یکم مونده نمیدونم چیکار کنم ک مثل قبل بشه
پودر لیدی میل بگیر بخور
خوشمزه هم هست
من از تو بارداری دارم مرتب میخورم...
منم شیر داشتم خیلی زیاد بود
جوری بود که میپرید تو گلوی پسرم
ولی دیدم ریزش مو گرفتم
استخونام دردگرفته
بدنم داره افت میکنه شیرمو خشک کردم
شیر خشکیش کردم
راحت شدم.اتفاقا شیر خشک خیلی مقوی تره
مامگه بااین اوضاع میتونیم مواد غذایی خوب و ارگانیک بخوریم که بچه از بدنمون تغذیه کنه
همون بهتر شیر خشک بخوره جون بگیره
اینجوری ادامه بدی خودتو نابود میکنی عزیزم
به خودت برس
بچت مامان قوی و سرحال و سالممیخواد نه مامانی که به خودش اهمیت نمیده و خودشو فراموش کرده
کاش منم آرزوی چاقی داشتم😔😔😔
لاغری مده عزیزم مانکن هستی باوجود یه نینی
منم الان قد و وزنم مثل شماست همه میگن چقدر خوب کم کردی
سعی کن مولتی ویتامین بارداری با آهن و کلسیم حتما بخوری هرروز، هم روحیتو بهتر میکنه هم بدنت تحلیل نمیره
واااای منی که آرزوی لاغر شدن دیگه به دلم مونده😭😭😭😭
منی ک ب اسلیو دارم فکر میکنم😂😂😂
الهی چقدر این روز ها سخته ولی شیر خودتو بده چون اگع ندی پشیمان میشی و عذاب وجدان و حسرت همیشه باهاته . بهتره قرص های آهن و زینک و مولتی ویتامین بخوری . میتونی از داروخانه ی پوذری هست اسمشو فراموش کردم شبیه شیر خشک مخصوص مادران شیر ده یا باردارا هست . با طعم توت فرنگی هم هست کاکاعو هم هست با شیر قاطی کن بخور .خیلی چاق کننده هست شیرتم زیاد میکنه من میخوردم و لاغر نشدم
منم خیلی لاغر شدم.تا وقتی ک از شیر جدا کنیم وضعیت همینه
وای ول کن توروخدا منم دارم شیر خودمو میدم قدم کوتاهه ولی چاق شدم مامانم و شوهرم بهم میگن چاق شدی لاغری که خیلی بهتر از چاقیه من دلم میخواد همش یه چی بخورم.شوهرم میگه جنگ باعث قحطی نشه تو میشی😐😑
من ک ۲۲ کیلو اضافه کردم تو حاملگی و ۱۲ کیلوش فقط کم شده و هیچ جوره دیگه کم نمیشه خیلی ناراحتم چکنم ۶ماه گذشت غذا زیاد نمیخورم شام هم بیشتر حاضری میخورم صبحونه و هله هوله هم اصلا ولی هیچی لاغر نمیشم
کاش من لاغر میشدم🥹😀
منم اینجوری شدم نمیدونم چکار کنم 😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.