خوش بحالت دخترررررر
یه چی بگو من بخورم لاغر شم فقط دارم سینه و شکم 😏😏
من پودر اشتها اور رویال میخورم هیچ ضرری نداره از گندم و ایناست
خوشبحالتون من چرا تو شیردهی چاق شدم پس از حاملگیم وزنم بیشتر شده😐🥲
شیرخشک چاق کنندس هیچ خطری هم ندارع
عه نگید ترخدا همه لباسام گشاد شدن 😭😭😭
منم خیلی لاغر شدم خیلی🥲
خوشبحالت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.