۷ پاسخ

خوش بحالت دخترررررر
یه چی بگو من بخورم لاغر شم فقط دارم سینه و شکم 😏😏

من پودر اشتها اور رویال میخورم هیچ ضرری نداره از گندم و ایناست

خوشبحالتون من چرا تو شیردهی چاق شدم پس از حاملگیم وزنم بیشتر شده😐🥲

شیرخشک چاق کنندس هیچ خطری هم ندارع

عه نگید ترخدا همه لباسام گشاد شدن 😭😭😭

منم خیلی لاغر شدم خیلی🥲

خوشبحالت

سوال های مرتبط