۱۸ هقته ام هنوزم حس خاصی ندارم🫠
ن
اره طبیعیه بنظرم بعد ها با دیدن سونوگرافی و... فهمیدن جنسیت ادم یکم حس خوب پیدا میکنه و علاقه مند میشه
ولی خب بعضیا کلا هم حاملگی دوست دارن هم بچه زیادی دوست دارن اونا از همون لحظه اول فهمیدن خوشحال ترینن و ذوقی😂🫠
من بچه اولم تا زمانی ک به دنیا نیومده بود حس خاصی نداشتم🤣🤣🤣🤣از ثانیه ای ک دیدمش احساس کردم زندگی قبل اون برام بی معنی شده
اره منم همینم فقط وقتایی که میرم سونو میبنمش چندروزی ذوق دارم بعدش عادی مبشم یادم میره فکرکنم تا تکون نخوره همینجوری باشه😄
اره دقیقا
من الانشم ندارم
من هنوزم حس خاصی ندارم
ادم تا قلبو گوش نده یا نبینتش انگار هنوز باور نکرده
هنوزم همینیم نمیدونم کی قراره حس مادرانه بگیرم🫠
اره بعدش کم کم علائم و حسش میاد
آره اولاش بخاطر هورمونا بی حسی و شاید حتی حس بد میاد سراغ آدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.